Toppen dag, idag igen :D

Börjar som få många toppen dagar nu känner jag, helt fantastiskt! Fick mitt schema för sommare, jobber mer än förra året och jag tror jag kan fara på PDOL på lördagen! Om jag kollade rätt :D Jobbar inte lördag eller söndag nästa helg, så DRÄNGARNA HERE WE COME! (eller hur Lisse?) Min älsklingsSara klarade uppkörningen och hon fick även veta att hon får slutbetyg, jag vet bara hur glad JAG blev när jag fick reda på att jag HADE slutbetyg (tre månader senare haha).  Firade med milkshake! Bäättan är nymålad, jag har glidit cab hela dagen, jag har steeeekt i olja och ätit gott! LIVET ÄR UNDERBART! Plus att alla mina vänner är så UNDERBARA! Och jag har helt FANTASTISKA saker att se fram emot till hösten!

ÅHÅÅ PUSS PÅ LIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0