Saker som jag stör mig på

Om man pratar med någon och säger "men alla är smarta på olika sätt", då blir jag sjukt irriterad om man får en fråga som "hur är du smart då?". Seriöst? Sånt gör mig irriterad!

Folk som anser att man är sur bara för att man inte gör smilisar eller är kortfattad. Seriöst, varför måste man skriva "nej jag gör absolut ingenting :):):):):)" ? Alltså va? Kan man bara inte skriva "typ inge, sj?" man kanske inte alltid är på smiley humör?! Men bara för det är man inte sur. Visst det ser trevligare ut, men känner man värkligt någon nog bra om man tror att dom är sur bara för att det inte är en glad gubbe?

Folk som ställer en fråga också har man inte ett svar, tre dagar senare "har du tänkt på frågan jag ställde dig?". Men nej vet du vad?! jag har faktist ett liv, trot eller ej! Och jag föredrar att tänka på dinosarier än din dumma fråga

Man säger till någon att man ska någonstan och får 1000 frågor "vad ska du göra där?" "vad finns det att göra där" "vilka ska du vara med?" "varför då?" Räcker det inte med "vad ska du göra där?" får man inte ut de mesta då? (eller är det bara jag?)

Människor som säger p-snutt, seriöst? Det heter p-nap inte nå jävla p-snutt. Så jävla TÖNTIGT! (seriöst, grow up)

Om man träffar någon på krogen eller bara allmänt ute som man pratar lite med och så och inte visar ett dugg intresse för och sen tar dom kontakt med en på facebook och skickar mejl och ställer 1000 frågor! Seriöst, det stör mig ibland. (om det inte är en snygging dårrå ^_- )

Sen då folk som får dissen och skriver ett mejl på facebook (efter att ha tagit reda på alla namn) och skriver om att dom fick värsta feta dissen av en, HAHAH SERIÖST? Hur TRÖÖÖÖÖÖÖG får man vara? "Hej du, tack för dissen!" "Jaha, tydligen var man inte nog intressant" "Hej, alltså jag tänkte bara fråga, vart tog du vägen? Du stack ju bara iväg i en bil när vi kom ut" Alltså seriöst?! (jag har alltså fått mer än ett sånt, dom kanske vill ha mig så mycket satt dom känner att dom vill förnedra sig in i det sista?)

Bitterfittor och joykillers! Finns inge värre, SCREW U BITCHES! Dom gör mig sur och bitter! (och ja just nu är jag en fucking bitterfitta)

Folk som ändra allting för att nöja sin "respektive", musik, kläder, hår, skor ja u name it! (snäll om jag någonsin blir så, ge mig en rak höger)

Jag stör mig på att när jag läser skvallerbloggarna (ja jag älskar dom) och så ser man kissie (ändå gången jag läser om kvinnan) så är hon ORANGE?! HAHAH SERIÖST?!?!?? ORANGE?!??!?!!?  Tror faktist inte att det finns någon fulare kvinna än hon. (Eller kanske ska kalla hon för vandrandepinne?)

Folk som ska prata om tex, en husvgan i en timme och får endast responsen "mmm" "ojj vad kul" "mmm" tillbaka! Brukar man inte fatta att man inte bryr sig ett skit om den satans jävla husvagnen?

Folk som inte kan dra ett fucking jävla kort i kortläsaren på coop! ALLTSÅ VA? Och sen blir dom sura på mig?! Va fan, LÄR DIG HUR MAN DRA IDIOTJÄVEL!

Folk jag inte känner som tycker att det är helt okej att påpeka mina bröst när jag jobbar eller är på krogen, det är inte okej! Det är mina bröst och jag ska fan kunna ha vilka jävla fucking kläder jag vill utan att dom ska bry sig? Jag har inte VALT att ha dom så låt mig ha dom ifred. Den dagen jag vill att alla ska se dom så kommer jag satsa på att bli utvikningsmodell, okej?! (har vi fått de klart?) Skämtar jag eller mina vänner om de, en helt annan femma! Men fan inte nå jävla randoms. Usch fy nej!

Jaja, bara några alla 1000 saker jag stör mig på. Tack och hej för nu! Nu ska jag forstätta vara bitter tills Stina kommer in, för då blir jag glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0