Regn regn och mera regn

Idag var det ju världens bajsväder! Huvva! Eller... Haha, jag tycker det är ganska mys ändå :D hahah! Iallfall så har jag suttit och hållt på med visum ( eller EATH? inte dom bokstäverna dårrå kommer bara inte ihåg vad det var) men sen insåg jag att jag inte riktigt förstod betalningen så det får min mor göra ;) resten kan jag nu utantill :D mwhihihhi

Skorven får nya fötter på onsdag eller torsdag, känns bra :) så just nu får jag bara köra 80. Yeey, hur skall detta gå? HAHA!

Vad händer idag då? Ska nog fara och träna i kväll, måste ju bli fit till miami ;) så fy skam den som äter kcal O,o hahha! Nä men fan nu måste det bli ändring och inge alkohol i onödan här inte! Så, får se hur mycket som händer i sommar för mig ;) Men men, jag har ju november - december att se fram emot och sen hela nästa år :) kommer bli kalaskul :) Vad nu det hade med idag att göra vet jag inte! Jag ska iallfall till Jennifer på en strax en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0