Inte okej!

Jag fick namnbricka idag, jag ogillar det skarpt! Jag gillar inte att vem som helst kan få reda på vad jag heter. Dels då ni som känner mig vet ju vilken tur jag brukar ha och vilka idioter som brukar ta kontakt med mig. Sen att det kommer diverse alkolister och psykisktsjuka människor och handlar gör det inte nå bättre. Jag tycker att det är obehagligt. Och sen att dom ska stå och stirra på mina bröst för att få reda på vad jag heter, hem... Neeeej tack!!!

Sen är det inte heller riktigt okej att en svin snygg kille stod och försökte ragga på mig idag, hahah, och jag märkte ingenting! Hur blååååååååst får man vara egentligen? När han hade gått vände sig han som satt baki mig och sa "faan vad han ragga!" Han var ju jätte snygg ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0