Är det tisdag tro?

God morgon!

Eller jag har faktist varit vaken i typ 3 timmar, men det passar som bra till dagens första (och sista?) inlägg. Börjde dagen med de vanliga, ni vet ge high five till batman, kolla fejjan för att veta vad det var för väder ute osv. Insåg snabbt att det var stekar väder. Men jag kunde inte gå ut ännu, var ju tvungen att ringa vårdcentralen. Och vill ni veta vad jag så glatt fick reda på? Joo, dom två jag ska ha tag på har semster. Jag är så nöjd! HORER!

Sen var det bara att hoppa i shortsen och lägga sig i solstolen, men insåg ganska snabbt att jag hade för mycke energi, så jag tvättade bilen :) sagt och gjort, nu sitter jag här med en shaish i högsta hugg för att sen fara och träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0