6 juni

Ganska jobbigt med nationaldagen, bara för att jag vet att min morfar hade fyllt år ♥

Men iallfall, vissa firar nationaldagen mad kalas, vilket jag också hade gjort om jag inte varit i Skellefteå ;) haha. Men vi ska ju ha kalas för min bror så mami och papi kommer på en strax en stund. Efter de så bär det av till mitt kära Piteå och hälsa på Lisse :)

Har inte så mycket mer att säga än så, kan ju påpeka hur duktig jag har varit och lekt teletubbie när jag har städad och diskat på nedervåningen här. Jag är stolt över mig själv då det är mer än vad jag brukar städa på ett år ;) hahah

Joo, jag upptäkte att jag hade ett blåmärke på vaden. Alltså va? När hände de och när kom den dit?



Aja, ska se om dom behöver nå mer hjälp. Tjarrå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haahha jag är oxå en sån person. 35000 är ju mkt :D

2011-06-06 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0