Uti byn!

Jag for ut till byn idag för att hämta lite saker och en säng, så nu har jag en säng och ett ställe att ha mina kläder på. Börjar som känna mig som hemma här :) en hel byrå för mig själv ;) åhå så stiligt jag har gjort :) även tagit ner julgranen, påtiden va? Jag är så duti!

Men iallfall uti byn så hämta jag lite viktiga saker och fick även med lite mat och en kram eller kanske två av min mamma som saknar mig jätte mycket. Men men... Det var ju en annan femma. Hon blev iallfall jätte glad när jag klev in genom dörren. Hon ska även följa mig till af i morgon, vad snällt av henne.

Men det bästa med allting var ju GUSSE! ÅHÅÅ MIN KISSEBÄBIS! Vad jag saknar honom, funderade på att ta hit han, men... Jag vet ju att han har det bäst där och det är ju han jag ska tänka på... Men han saknar mig också juuu! Han är hela tiden på nedervångingen och ligger mellan två dörrar och väntar på att jag kommer hem... också gör jag aldrig de... Hjärtat då :( mama misses sin missebäbis.


Världens stiligaste prins ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0