Nyårs

Ja vi var ju hos Stina först, sen for vi och kollade raketer och sen drog vi och fixade käk i lägenheten. Efter efterrätten så funderade vi på att ta på oss mjukisar och stanna hemma hela kvällen och bara käka tårta! Haha, men så blev inte fallet!

Vi drog till Ewe och Ludde och det var ypperligt trevligt, nytt folk (för mig då) eftersom jag inte brukar festa så mycket med dem, men det var jätte trevligt och jag tror inte att kvällen kunde bli bättre.

Tolvslaget var awesome, vi gick på parkeringen, sköt raketer, hede upp sådanna luftsaker, sprätta skumpan lyssnade på kyrkklockorna, det var helt underbart! Det var precis så jag ville ha mitt tolvslag, alla kramade alla och. Off, det var awesome!

Jag är nöjd! :) Det kommer bilder sen när Stina lägger ut dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0