Hummz...

När man kör från Piteå i drygt 70km/h pga fett snöoväder och att man inte riktigt ser vart diket och vägen är hinner man klura lite på saker och ting.


Och då kom jag och tänka på mr.Perfect!


Alltså vaddå att jag är kär? Inte kan jag hålla på med sånt? Vem hade trott och helt seriöst är inte det min melodi... Känner mig faktist ganska tom då jag tänker på det. Med tanke på att han dels for tillbaka till sin håla som han tycker det är kul att utbilda sig i... Så nästa gång jag ens kommer träffa han är i februari/mars? Om ens de!!! Men det är nog lika bra, för det där med kärlek är somsagt inte min melodi! Så jag låter det gå till det tysta, låte det falla bort, men eftersom jag har försökt det tidigare... och det har ju gett resultat... tills nästa gång jag hör hans röst. Oho snap! Fuck it! ÅT HELVETE MED ATT VARA KÄR! Dock.. så kan jag ju faktist säga att jag är de, men jag kommer ALDRIG säga vem det handlar om. ALDRIG!  Men det mina vänner... Är ett stort steg för Cecilia

För helt ärligt, så vill jag inte ens att det ska bli nå mer... För jag är en sådan person... att jag kommer att sabba det hur det än är...

eftersom det är min blogg så får jag säga precis vad fan jag vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

då är vi två som känner samma... det där med att vara kär ska man fan inte hålla på med!

2011-01-07 @ 11:18:31
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0