Hej hej

nu var det längesen sist ;) hihi

Jag har haft en jätte rolig helg, helt underbar nästan. Och nykter!

I fredags blev det ju Piteå och möta upp Johanna och Lena och käka, där vi träffade Bella och sen fick jag höra att min Fru var i Piteå så jag skulle krama på henne lite :) Sen blev det lite fynd och jag har mig nu jeans ;)
Sen blev det att fara till Skellefteå och träffa min Bror och Nina, det blev att jag sov över där efter att ha käkat groteskt mycket tacos!

På lördagen tvingade jag med min bror på stan och det blev ännu ett par jeans och lite andra saker som kanske ett par skor ;) sen käkade vi och drog på hemma kväll där jag inhandlade Dexter säsong 2 och 3 (awesome) och sen var det bara att bege sig hem.
Väl hemma hade jag en gosig kissen som jag pussade på och sen var det bara att hämta Jennifer, Frida och Nicola! Blev GH och käka lite kyckling! Sen kom Sandra förbi och då började vi dansa och jävlarns vad vi svettades ;)
Sen skjutsade vi hem Frida och jag och Jennifer for bort till skogen för att hälsa på Ramona och hennes karl en sväng som var i hans stuga. En lite roadtrip sådär på kvällskvisten ;) Var nog hemma där vi fyra.
Och jag somnade nog där vi sjusnåret :(

Anywas, det har varit en awesome helg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0