Tappar suget helt!!!

Jag skickade ju min Medical Form i början av veckan, så dom har ju garanterat fått den vid det här laget. Och jag tycker ju att dom faktist kan ta tummen ur och öppna sin post, eller hur? Eller vad tycker ni? Det kanske bara är jag...
Men om dom nu i sthlm (örebro eller vart fan dom nu sitter som jag inte kunde bry mig mindre i) sitter och tjatar på mig, nästintill trakaserar mig och säger att jag gör självdiagnoser och sen då jag skickar in dessa satans papren och dom läser dem inte?

Dom verkar ju tro att jag kan dö om jag äter nötter eller om någon sitter brevid mig och äter nöttre. Visst sanningen är ju kanske som så, men fatta vilka groteska mängder vi pratar om nu. När jag hamnade på sjukhus pga min nötallergi så var det inte så farligt som det egentligen låter.

Jag och Ramona var och käkade på ett thai/assiat ställe på en festival och jag kände att dom hade någonting med nötter i maten på en gång, alltså typ groteska mängder jordnössmör... Ramona tyckte då att vi skulle söka efter någon som skulle hjälpa oss, jag ville äta klart? Men sen drack jag upp min öl och vi gick till en vakt som visade oss till röda korset som tillkallade ambulansen. När dom kom stack dom in denna i min hand


Sprutade in nå skit (inte bokstavligt talat då) och gav mig nå upplösta tabletter (som jag nu har utskrivet?) att dricka och då var jag redo att gå och åka karrusar, men ambulsansmänniskorna insesterade på att jag skulle följa till Sunderbyn och jag tror jag frågade vad Ramona tyckte. Det slutade med att vi då for dit...

Så nu har jag en fråga, ser det här ut som någon som håller på att dö pga av nötallergi?

Jag sitter ju förfan och spelar och skickar sms... Ojj... Nämen shit nu håller jag på att dö... Ser ni???

Och skulle ens kompis sitta såhär på akuten om hennes vän håller på att dö?


Jag skulle inte tro de, eller vad säger ni? Är det ett normalt beteende av någon som håller på att dö och dens kompis? Jag vet inte.... Tydligen?

Så när dom inte ens kan ta tagi i detta som dom har sagt att dom skulle göra kan jag säga att jag tappar suget helt, jag blir bara arg. Och sen hon som jag skickade mejl med först, att hennes kollegor tycker att det hon har skrivit till mig är okej, det kan jag inte förstå!? Jävla "Caroline", hon heter inte så men jag kallar hon alltid för det just för jag alltid får för mig att det är så hon heter.....
Men jag är så jävla otaggad för detta, och det är deras fel. Yes, jag skyller på dem. För dom gör detta till en så mycket större grej än vad det egentligen är... Och sen att bli mer eller mindre trakasserad av en av dem som ska hjälpa mig gör inte saken bättre och att dem sen inte tar tag i det när jag väl har gjort som dom har sagt. Alltså vad fan är det för stil? Ska det vara så jälva svårt att komma iväg? Har jag valt att vara allergisk, nja skulle inte tro de. Men det ger ju inte dem rätten att hålla på som dom håller på. Och dom säger att dom gör det pga att dem är rädd om min hälsa... Jojo, men fan dra en gräns ni med och sluta hålla på?

Jag hoppas att dom nu gör allting satt jag kommer iväg så fort som möjligt, när dom väl tar tag i det. Om jag nu inte har hunnit skriva ur mig från dem. För jag kan ju lova en sak, det är inte långt ifrån att jag skrivier ut mig från SI... Skiter i detta och söker jobb utomlans.... För jag har tappat suget helt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0