Söndag

Hej alla glada eller mindre glada :) mår ni bra idag? mår ni lite bättre om ni tänker på alkohol kanske? ;) jag tror nästan att mitt liv som alkohlist är slut, jag trivs ganska bra med att vara nykter och så (har varit det i en vecka?), visst kanske ta ett glas vin eller en jäger ibland eller nån gång då och då, inte lika ofta iallfall :) ja jag vet... jag är festen/krogens höjdpunkt men det blir ju bara mer att se fram emot då ;) och sen finns det ju undantag och det närmsta undantaget är ju då den 26!

Men, what ever... Ofta ni ens bryr er ;) Men det är ju söndag idag och jämför vi hur jag mådde förra söndagen så mår jag som en prinsessa idag, vilken jag gör varje dag men iallfall. Ni fattar. Och det är fint väder och snor kallt ute och jag vill göra någonting av denna dag. Jag vet dock inte vad... Solen hinner antagligen gå ner innan jag kommer på vad jag skall göra... hihi :) Så jag ska ta och göra alla mina sortes situps nu (skriver om de i nästa inlägg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRAAA :D för är du nykter den 26e så måste jag slå dig lite!

2011-02-13 @ 22:47:00
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0