Postat brev, rätt beslut?

Jag vet att jag sa att jag skulle posta mitt brev igår. Men helt ärligt blev det postat idag. Jag kände mig lite febrig igår så jag bad min mami kopiera dem idag istället då hon jobbade så jag slapp göra mer än vad jag behövde.

Så jag fick dem idag på dagen och efter att jag och Sara hade varit på vårdcentralen med hennes överkörda fot så gick vi till Coop och fixade brevet och sen var det bara att skicka iväg de. Det pirrade faktist i magen när jag stoppade ner de, för nu är det pågång, jag ska bara skanna in min sista referens och sen är det bara att vänta och se. Eller ja... Dom måste ju självklart först få mitt brev.

Efteråt undrade jag om det är det här jag vill, och självklart vill jag ju de. Jag har lagt ner så mycket tid och energi på detta. Men är det det här jag vill just nu? Är det de? Har ju så många planer på att göra saker med mina vänner. Fara ut och resa och fara på kryssningar. Jag kan ju säga att man får en klackspark i baken då alla säger ifrån allting på samma dag att det inte blir någonting, ingen kryssning i april och ingen resa i maj.

Jag kan säga det som så. Jag insåg då och började fundera på varför jag funderar på att skjuta upp mitt livs äventyr bara för att jag vill resa och umgås med mina vänner. Som endå aldrig kan följa. Säger att dom ska med men sen när det närmar sig kritan så skiter dem i det. Så varför ska jag alltid planera en massa saker, få upp hoppet och sen struntar alla i det? Jag orkar inte med att hela tiden bli besviken. Så varför struntar jag inte i dem och helt enkelt far asp. Eller ja... Då jag hittar en familj jag vill ha!

Så jag tar mitt pirr i magen som ett tecken. Jag tänker inte planera någonting mer med mina vänner, dom struntar ju alltid i det. Jag har gjort detta så många gånger och jag orkar inge mer. Och sen att ingen kan fara med mig när jag behöver det som mest? Vad fan är det för stil egentligen? Så nu får mina vänner ta och planera någonting som jag kan följa med på. Men justja, vänta nu!!! Haha, jag ska ju till USA! HAHA IN YOUR FACE BITCHES!


Cecilia says: GÅ OCH ÄT EN GET!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Jag har aldrig sagt att det inte blir någon resa i Maj, tro mig jag är jätte taggad, Men jag måste få en slutsumma på allt från USA innan jag ser om det funkar eller inte.. För det funkar ju inte om man inte har ekonomi för det.. Men förhoppningsvis! :)

2011-02-09 @ 16:02:18
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0