Justede

Jag hinner nog inte blogga så mycket i morgon på dagen så jag kan ju skriva vad som händer i morgon. Först ska jag vakna och göra mina morgonrutiner. Sen ska jag kolla vad jag ska ha med till arvids, gå på systemet och sen kolla min tur på triss, jag har en att lösa in och kanske jag får miljonen? Hahahah nu hoppas vi kanske lite väl mycket ;) blir antagligen två nitlotter som vanligt.
Sen blir det att dricka mycket te under dagen för jag håller på att bli sjuk, vilket inte är så passande för helgen. Sen så ska jag ringa alla jävla samtal. Åhå ORKA!! + att min nacke håller på att barka totalt! Senare på kvällen ska jag nog förbi hos Stina efter att ha ätit sjukt god mat med sjukt många kalorier. Fast... Å andra sidan är jag fan inte sugen på att fara till heden i morgon. Jävla joykillers!

Btw, tack Lisse ♥


Kommentarer
Postat av: Lisse

Puss <3

2011-02-27 @ 22:35:17
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0