Hehe

God kväll mina kära bloggläsare! Har haft fullt upp med att vara bakis idag. Ganska ovanligt för mig, men med tanke på mängden alkohol jag drack igår så mådde jag garanterat som jag förtjänade! Haha

Snabb uppdate om vad som har hänt sen sist! Jag tog mig till Piteå, en kompis var på Jokkmokksmarknaden med sin mamma så jag kunde åka hem med dem, sen var det bara att duscha, fara till lägenheten och sminka mig för att sedan bege mig till mitt kära Piteå där jag välkomnades med en välkomsdrink på kalles!

Sen for vi på förfest och det var riktigt nice må jag säga. Sen drog vi till kalles, challengs, kalles och Lena hängde inte med i hur mycket jag han dricka på krogen ;) hahahahahahah. Fick även en snubbe efter mig. Han ville ha mig, han ville ha mig baaaadly. Men jag ville inte ha han. Men nog om de...

Vaknade JÄTTE bakis och blev tvingad till nibis(?)värld där jag blev mobbad av dom vi var med som jobbar på kalles... Hahahaha... Ja, jo...

For förbi hos Lisse när jag var påväg hem och kollade lite bilder, pratade USA och lite sånt! Hihi, nu är jag i Heden och far till stan imorgon. Kände att jag vill sova i min säng en snärt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0