Gym-Bok-Nörd

När jag sa att jag skulle spela gh så ändrades mina planer när jag la mig i sängen, jag fortsatte att läsa ur min bok som jag började läsa inatt och har läst hela morgonen. Jag har börjat bli värsta bok nörden!? Jag är på min andra bok i år och jag brukar typ läsa en halv per år! Och det har gått snabbt när jag har läst dom, va fan? Kanske kan berätta vad jag läser, jag läser Marilyn Mansons självbiografi Den långa vägen ut ur helvetet. Helt fängslande bok.

Men iallfal. Jag fick skjuts till das gym och det var skönt när det är så kallt ute och sen fick jag skjuts hem. Men när jag var på gymmet så var det jag och smaksika karlar, som jag nämnde tidigare. Men när jag tränar så tycker jag inte om när folk tittar på mig speciellt inte när jag är i maskiner jag hatar. Så sitter jag i den jag hatar mest av allt i hela världen. Så kommer en kille som jag har spanat in mer än en gång och ska använd grejen som är fem centimeter från mina fötter!!!! Vilket innebär att jag ser hans rumpa hela tiden vilket distraherar mig gode mycket. Så jag körde min sista gång och böt maskin. Tror ni inte att han kommer till maskninen mitt emot mig och ska träna på den??? DET ÄR INTE MÖJLIGT!!! tänkte jag. Men jag tänkte att han står med kroppen mot spegeln så det är ju chill. Men NAE!!! HAN VÄNDER SIG SÅ HAN STÅR MED HUVUDET MOT MIG OCH HAN STÅR PRECIS DÄR JAG KOLLAR NÄR JAG TRÄNAR I DEN MASKINEN!!! ÅHÅÅÅÅÅÅÅ!!! Det var hemskt! Sen att jag är jätte fager när jag tränar är en anna femma ;) NOT!

Anyways, blir att duscha av kroppen nu och krypa ner i sängen med Marilyn. Har fullt upp onsdag och torsdag och jag ska hinna träna. Så jag tänkte försöka kliva upp tidigt imorgon så jag tar mig till gymmet innan 12 iallfall, wish me luck bitches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0