God morgon torsdag

Torsdag torsda torsdag, varför finns du?  Näämen nu skojja jag bara. Har just klivit upp typ, ovanligt va? Och ska dricka min shakis, ännu ovanligare va? Och sen röra på döfläsket lite, mer ovanligt? Men men, måste få in de i rutinerna att röra på döflärret! SPECIELLT OM JAG SKA TILL MIAMI!!!

Det händer nog inte så mycket idag. Ska försöka pallra mig till gymmet senare. Men jag vet inte om jag orkar och sen ta en lång promenad. Usch så skönt!

Imorgon börjar helgen. Yey, så jag ska till heden i morgon och prata med mina päron om Miami och om vad som är bäst and so on. Äta sjuuukt god mat ska jag också göra där. Sen måste jag ringa ett samtal -.- och på lördag blir det arvids :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0