God morgon

Idag är det lördag, vilket innebär att det var fredag igår. Och jag kan inte påstå att det är en party helg i helgen, tomma kalorier är ingeting jag håller på med ;) eller? nää skämt å sido så tog jag och Sara en långpormenad med Sally igår kväll och hyrde film, vi var ute i ca 1timme och 30min. Det kändes inte som de :) Och sen blev det att titta på hip hip hora. Åhå så GUUUUDOMLIG FILM!!!!

Idag händer det nog inte allt för mycket, ska skjutsa min föräldrar ikväll så jag sover uti Heden inatt, skönt att sova i sin egen säng. Men idag är det ju lördag och lördag innte bär kalorier. Vi har som att man får äta vad man vill på lördagar annars kommer det aldrig att funka för oss. Men sen finns det ju den där lilla detaljer, i en viss mängd.... En viss mängd finns inte hos mig! ;) Talk to ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0