Bättre avslutning?

Finns det en bättre avslutning av veckan eller bra början på en ny än att göra en ansiktsmask och dricka loka? Jag tror inte de, börjar veckan med att vara helt fräsh ;) Jag vet jag vet, hur kan jag vara fräshar än förut? Bra fråga men det går tydligen ;) FNIZZ


Och detta får mig då att tänka på när jag och Niklas gick på ica med ansiksmasker och när jag for på skolan utan att ha hunnit sköja ur håret från min hårinpackning. Alla fick sig ett gott skratt, hehe :)

Anyways, det blev inget gym idag, egentligen har jag som gräns typ - 12,7 då går jag inte ut. Men sen insåg jag ju att man kan ju klä sig efter väder. Men fan då det närmar sig -30 där är gränsen nådd ;) just saying ;) så ska göra situps och sånt efter masken. Känns som jag har sten i ansiktet och jag undrar om det är så här det känns att plastikoperar sig i ansiktet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0