Spänner fint i magen :)

Jag tror jag har börjat göra  mina situps rätt, alltså HELT RÄTT! För det spänner inte i nacken eller så längre och det tar BARA i magen! Och det är ju JÄTTE bra :D eller hur? Vad tog de? Jag räknar mig som 21 (eftersom jag fyller de om en vecka typ) och när började jag idrotta? Räknas gymnastiken då man var fyra och gjorde björnen sover? Nee. Och inte simskolan då man lärde sig simma. Det räknas inte heller. Så när var 6år började jag idrotta (tror jag, om det inte var 5? men vi säger 6) Jag har alltså i 15års tid hållt på med diverse sporter och efter 15 år så kan jag göra situps rätt? HAHAH HUR SJUKT LÅTER INTE DET DÄR? Är det så svårt att göra dom? För jag har alltså haft tränare som har stått och gnällt på hur jag gör dom och sen gör jag som dom säger, och enligt dom ser de rätt ut men det tog aldrig, HAHA. MEN NU JÄÄÄVLAR :D

NU SPÄNNER DET FINT I MAGEN OCH JAG ÄR NÖJD :)

Är det någon annan som har haft sådanna svåra problem med situps? Att dom aldrig har tagit osv? Jag menar... Det kan ju inte bara vara jag!? :O HAHA, jag kanske har en efterbliven muskel i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0