Or wear ear condom next time

Men god kväll! Vet ni vad? Jag har överlevt min första tvådagars på länge! Hoff, jag är inte i samma form som förut om jag säger så! Och krogen börjar jag fan bli för gammal för. Gammla klasskompisars småsyskon. Nej tacka vettja hemma fest!

Iallfall, blev att dra tillbaka till Harads igår. Väl på plats var det bara att steka på grillen i go vädret! Jag hade gjort världens godaste kycklingspett! AMNOMNOMNOM! Efter ett tag i matkoma så blev det att fara till stan och fara förbi en snärt hos moi så jag fick byta kläder. Vad gulligt av dom :) Anyways, efter vi hämtade den andra chaffören så blev det att dra förbi Josse som fyllde år och sen blev det att dra raggen i staoun där jag träffade Sara och Emma och sen for vi till Gammelbyn (läs gammelstan) och vara där ett tag och skratta åt brudar med knappnålar. Hehe. Sen blev det krogen och massa gratis dricka. Det var gode sweet och jag blev gode knall ;) Antagligen var sjuuukt fullare än vad jag såg ut för ramona tyckte jag inte såg allt för knall ut. Awwwi, ju fullare jag blir desto nyktrare är jag?

Har varit en fett bra helg och tack alla inblandade. Det har varit en sjukt bra helg som var välbehövlig!




(Såhär ser en nagel ut om man målar-duchar-klär sig under loppet av en halvtimme. okej!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0