Ojj, skulle vila lite

Men jag somnade och när jag vaknade var jag hur deprimerad som helst!?

Jag är hungig men jag vill inte äta nå, är inte sugen på mat!
Jag är sjukt sugen på godis, men jag vill inte ha nå!
Jag är trött, men jag vill inte sova!
Jag vill träna, men jag ids inte!
Jag mår dåligt för att jag inte ids träna, och mår lite sämre på de!
Jag vill göra någonting, men jag har inte ork att höra av mig!
Jag har tre missade samtal, men jag orkar inte ringa tillbaka!
Skulle det ringa nu, skulle antagligen inte orka prata
!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw :( men för att kanske få dig på lite bättre humör så lägg märke till att du stavat hungrig lite fel, men säg "hungig" med lite småtöntig bebisröst högt. Det låter skitgulligt.

2011-04-05 @ 22:27:42
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0