Nytt

Eftersom jag blir så less på saker så fort så har jag kommit fram till att jag ska ha olika utmaningar varje vecka. Vilket kommer göra det roligare, dels utmanar jag mig själv och peppar mig att klara de. För det handlar ju bara om en vecka varje gång. Och att variera sig är ju det ultimata när man ska gå ner i vikt och träna!

Så jag tänkt... Why not? En vecka hinner jag ju inte lessna på sakerna. Kommer bli kul och för varje utmaning jag klarar så får jag unna min nå. Kanske en ny tröja eller kanske ett skrov? (hehe) För då blir jag mer taggad än om jag bara gå och handlar varje dag. Förstår ni hur jag menar? För jag älskar ju att handla saker och om jag då inte klarar utmaningen så får jag tex inte köpa den där tröjan jag vill ha. Kommer nog bli svin bra!



Om ni kommer på en utmaning som kan vara rolig eller en utmaning ni inte tror att jag skulle klara av så lämna en kommentar så kommer den upp förr eller senare. (om det nu är någonting som jag tycker är vettigt!) Alltså om allting, mat, träning, utålighet, styrka osv. Komigennuva! Jag vet att ni vill se mig plågas ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lisse

hmm, jag ska komma på nå riktigt bra! ;p

2011-04-17 @ 14:57:18
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0