Nej, jag är inte dum i huvudet

Bara nästan ;) hihi

Så för att det inte ska bli nå missförstånd här så ska jag visa med mina fina bilder!

Jag menar då att det kommer att se ut så här!

Då jag har min biffiga mage, fast dom kommer ju vara minde än vad bilden visar och "kristall" inte blått, men jag kunde ju som inte rita en vit prick på vitt? Hehe

Alltså kommer jag vara skit het på stranden i november, då jag även ska ha jordgubbsblondt hår ;)
 


Så dom kommer sitta fint sådär, fast det blir ju bättre irl då. Kommer glittra så där JÄTTE fint :) hihi. Och vi behöver ju inte mobba min tolkning på jordgubbsblondt hår!


Och när jag gör det kommer jag då se ut så här!

 



Så, inga missförstånd nu då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0