Myskväll

Jag började kvällen med att fara på rönkan och käka årets första mjukglass med sara, amnomnom vad gott det var! Men hon tyckte jag var sölig. Elak agda :(


Sen blev det att fara till mig och käka mer glass med meloner och jordgubbar till :) amnomnom! Sen fixade jag hennes naglar (kommer bild sen) och sen klipptes mitt hår av. Hehe (kommer kaaanske bild sen)

Och sen blev det grillning, men vi insåg ganska snabbt att man kan inte grilla korv utan grillpinnar... Och eftersom vi var två mörkrädda töntar så for vi till stan ;D


Har just även haft en skypdate med hjärtat :) nu blir det att sova för jag måste vara pigg på begravningen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lisse

gillar nageln!! :D jag vill också ha! ;p

2011-04-20 @ 10:11:30
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0