Måndag = Fin dag

Eftersom jag är så duktig och tänker på miljön så tog jag bussen in till stan och karma är min vän så jag fick åka gratis :) Jag tror att det beror på hur söt jag är? Jag menar, när jag gick till bussen så ramlade faktist en snubbe då han inte kunde sluta glo på mig. Det gjorde min dag (efter Lisse).

Väl i stan träffade jag Jennifer och vi busade på och sprang in på affärer och provade kläder, och vet ni? Dom borde skaffa lås på H&M's provrum. Shit alltså! Jag stod där inne och hade precis tagit på mig mina kläder så knackar det på dörren och den öppnas, JÄVLA FITTOR! Fatta vilken schok jag fick! Jävla idioter... Jävla ALKISAR!

Sen mötte vi upp Frida och vi steekte lite, jag gick då omkring med Fridas barnvagn så snart börjar väl rykterna om att jag har barn? Haha, what eva! Men det var ju så snuskigt fint väder med 20+... SWEEET!

Sen gick jag och Jennifer hem till henne och käkade lite och sen drog vi till Frida och spelade lite, fett kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0