Älskar livet

Just nu är jag i ett "JAG ÄLSKAR MITT LIV" momet alltså. Allting är så jävla underbart! Jag har världens underbaraste vänner, jag har många planer framför mig, mitt liv är egentligen alltifrån tråkigt, jag går ner i vikt, jag är brun (för att vara jag), jag har världens bästa päron, min bror är underbar, jag älskar min katt, jag har bytt vårdcentral, ska påbörja "utredning", jag har snart mer hår på skallen, far snart till götet, lisseberg, jag fyller snart år, sommar värme ute, gräset börjar bli grönt, jordgubbarna finns i affären, fåglarna kvittrar. Alltså, kan livet vara bättre? :)

Kommentarer
Postat av: Ramona

Sådant HÄR gillar vi! :)

2011-04-25 @ 21:40:26
URL: http://livelifelovelife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0