Humm...

Fudnerar på hur jag ska formulera mig.

Ni som har tillgång att läsa detta, ni ska inte ta åt er! (då har vi de avklarat)


Men, just nu är jag den som är den! Jag orkar inte lägga ner tid och energi. Och nu måste jag antagligen förklara mig där. Det jag menar är att jag är less att inse hela tiden att folk inte är den dom jag trodde var. Någon helt annan. Även om jag kännt personen i snart åtta år och sen bara... POFF! Jag pallar det inte och då är jag hellre en som inte känner denna otrevliga dryga självgoda människa än den som höra av sig (för denna person gör det ju aldrig). Och NEJ!  Jag säger inte att jag är duktig på att höra av mig, det gör jag inte! Men jag gör de! Och jag orkar inte med de, så sry biiiatch. Vi hörs nog... Då alla andra insett de?

Och om ni skulle veta vem detta handlade om skulle ni nog bli ganska förvånade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0