God morgon!

Eller ja det är inte precis morgon, och jag har faktist inte nyss vaknat. Har sovit sjukt dåligt inatt. Men det är en annan femma! Och nu till att GNÄLLA: ÅHÅÅ JAG HATAR MITT LIIIIV!!! JAG HAR FETT ONT I HALSEN OCH I NACKEN! JAG LÅTER SOM EN KRÅKA!!! ÅHÅÅ JAG ORKAR INTE :'(

Så nu har jag gnällt av mig :)

Anyways, dagen kommer bestå av STÄDA, städa städa städa! Kul va? Men jag måste ju städa och sånt innan jag far till Götet för jag tvivlar att jag hinner när jag kommer hem!? Heheh :)

Nu ska jag ta och käka min frulle/lunch och sen är det bara att börja lite :)

Kommentarer
Postat av: Ramona

Jag ska med städa här hemma hela dagen :/ Tyvärr så måste ju sådant göras ibland :P

2011-04-27 @ 13:22:24
URL: http://livelifelovelife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0