fucking jävla zigenare!

UUUUSCH UT FRÅN LANDET ERA SVIN! Ojj får jag säga så? Nu blir jag säkert kallad för rasist/nazist... Men vad fan ger dom rätten att stå med sina fula kläder och kalla mig för "vittu" SERIÖST? JAG KAN SVÄRA PÅ 15 SPRÅK SÅ TROR DOM INTE ATT JAG VET VAD FITTA BETYDER PÅ FINSKA? Äckligan jävla zigenar med deras fulan jävla klädern och gulan tänder. Men... Det är ju ingen ide att käfta emot dom där... Då är jag ju typ död imorgon!? Nej vet nån vad. HEJ DÅ!!! FAR HEM!!!


Bildtagenfrån






På 1500-talet var det belagt med dödsstraff för manliga romer att uppehålla sig i landet. Den 28 april 1543 får befallningsmannen i Västerås Rasmuss Klott en barsk anmaning att jaga en tattarhop, om vilken han tydligen skrivit till konungen (Gustav Vasa), ut ur landet.År 1576 utsände konung Johan III en rundskrivelse till fogdarna i Norrland rörande förvisning av tattarna ur riket. År 1577 stod det i Johan III:s utgående diarium att om "Tatterne" försöker komma in innanför gränserna skulle de hängas allesammans.


Kommentarer
Postat av: Lisse

jamen de går ju inte att bädda in dom har ju gjort om på tuben... jag är ju inte helt dum i huvudet :p

2011-04-19 @ 12:10:33
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/
Postat av: Lisse

hallå.. du börjar ju bli sämre än mig på uppdatering... Tänk på din vän som inget liv har :O

2011-04-19 @ 16:12:04
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/
Postat av: Jerker

JAAA, UT MED PACKET!

2011-04-19 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0