Piteå

hehhe sry för dålig uppdate ;) har varit k-kinda busy!
Igår blev det inte riktigt att göra allting jag skulle göra då jag upptäkte att jag hade ett slutbetyg. Så städa kan jag nog inte påstå att jag gjorde ;)

Men jag for till Piteå kring halv sex och for till Jessika, konstigt nog var jag först där? Haha, anyways, sen kom Johanna, Bella och Frida och vi satt och hade de jätte trevligt.

Sen drog jag och Johanna till henne och jag sminkade mig och lånade hennes laddare. Konstigt nog så hade min telefon lite batteri ;) haha... Sen bar det av till zon och dricka vin med Sabina och Tim för att sen bege sig ut på Kalles och träffa LenisPenis! Ihih.

Alltså, en drink blandat med sprit blandat med sprit blandat med sprit och lite lime, det är min melodi de ;)
Sen blev det shott-race vid borde, gratis då ofc ;)

Sen bar det av till Sunes för gratis käk, hujj jag älskar mitt liv some times ;) sen bar det av till durrnäs/dörrnäs (?) ähä fuck it!

Anywas, helt lyckad fredag alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0