AAAA shit alltså

Igår var jag på utbilning/möte i luleå på scandic...
Och då pratade dom om värk-paketet. Vilket säger er åssit! Men anyways! Det är två krämer och en pulversak som motvärkar blablabla.

Och då tänkte jag, aldelens nyss, att jag skulle prova ena krämen mot träningsvärken jag har i mina axlar, den försvann på en gång. Fy fan vad obehagligt alltså!

För dom satt och pratade om att den var väldigt effektiv och att dom känner sig som mytomaner då dom pratar om en del produkter, men att den är så bra! Och jag satt där: Aaa, vissst... vi kör på de!

Också provade jag den! Jag förstår inte hur jag har kunnat leva utan den...


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Jo det är sant :)

2010-10-18 @ 15:13:31
URL: http://Liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0