Onsdag

Och jag började klockan 06.00, så på morgonen har jag myst med mina kycklingungar i två timmar, en under varje arm och sen runt om mig, aaaw :) sötnosar.

Sen så fick jag höra då tvåorna spelat flöjt, och he jär ju it fagert så att säga! Oho inte. Aja, anyways! Dom måste ju de  dom med, precis som man själv behövde göra det då man var i den åldern.

Sen var det bara att bege sig mot arbetsförmedlingnen, men innna de for jag hem och käkade köttsoppa, just pga att jag inte käkade någon frukost. Men på af så gick han igenom lite saker and so on och ska på möte igen på fredag om pengar and so on.

Sen har jag även ringt och bokat ett möte med en syo på gamla komvux, ska dit på måndag klockan tio. Ojj vad jag har mycket att göra all the time alltså! Och på lördag blir det jobb, ska vara klar och ombytt 17.15, shit alltså. Så tror inte att det blir fest för mig i helgen :O

Men men, jag tog ledigt resten av dagen för jag tycker att jag förtjänar de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0