Lördag = Luleå = Allstar

Igår så tvingade min kompis med mig till luleå (mer eller mindre) och då vi kom dit var det snor kallt och sen fick vi köa i nästan en timme, det är fan inte okej! Så note to me; nästa gång du ska på allstar, kom i tid!

Väl inne på allstar så var garderoben full och sen gick vi och träffade Emelys kompis ifrån kiruna, så jag kanske ska säga : Hej jag heter Alice!
Hahah, jag blev döpt till Alice igår och det sjuka är att jag reagerar på de, hahah va?

Sen tjänade jag en hundrig på att skjutsa nå folk två två km, helt okej! Sen bar det av mot Boden, hem och mata katten och sen sleepover @ Emely, hahah. Gaaaaalet!

Det går som aldrig bra när hon och jag är i närheten av varandra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0