Andra dagen

Klev upp där vi sju tiden på morgonen, hujj vad det är tidigt alltså... Drog till skolan och fick en massa kramar och sen så vill alla ha min uppmärksamhet, hahah. Dom är ganska söta :)

Började dagen med att sitta och rita, och alltså... Jag vet inte hur många prinsessor och sjöjungfrusar jag har ritat åt dom idag, dom tycker jag ritar så fint... haha går ju att diskutera, men en gång i tiden kunde jag rita helt awesome, den tiden håller på att komma tillbaka och jag kommer vara awesome om jag fortsätter att rita så här mycket. Det är ganska kul, men lite mer varierat tack! ;)

Sen så for vi på en utflykt idag, tog bussen in till stan och for och käkade på frasses, fett gott och gratis skrov är aldrig fel, hur gick det med mina kalorier? hahah!
Sen så gick vi till smörblomman och lekte lite och jag drack varmchoklad som jag tog från frasses, det var fett gott :) Sen så snurrade jag barnen på A-gungan dom tyckte det var jätte kul. Jag kommer ihåg när jag tyckte att det var så kul (nog för att jag egentligen fortfarande gör de) men det var kyl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0