Hujj

Blir tydligen fest ihelgen hemma. Men jag känner att jag börjar bli rätt sliten och jag är inte sugen. Jag har festat varje helg i över ett år nu! Hallå? Ursäkta men eliten börjar känna sig sliten. Sen är det så roligt då dom hemma säger att jag inte festar ofta, ehm.. ursäkta?? Jag bor i två städer och är ute varje helg? Visst har det blivit fest på veckodagarna också, men det behöver vi inte prata om.

Men det är kanske bättre att jag far hem än att stannar här, då hade det blivit tvådagars nu blir det bara lördag. Men jag vill ju dock på det som är här... Rock kväll och så har Carlings nå, love it! Men nu kommer jag inte tillbaka försten 6/6 då jävlar, då är staoun inte säker nå mer ;)

But as i told u, inte festsugen... Men taggen kommer nog, en helg till ska jag nog orka ;) Men sen blir det ju tisdag - lördag... Och efter de Måndag-Söndag... Shiiit... Jag behöver vila, min kropp säger ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0