Leeeeskigt

Idag när jag jobbade kom det en skit otrevlig karl och var bitter och undrade vart vi hade ciggen osv, så jag förklarade var han skulle göra för att få ciggen så började han svära och hålla på och be mig dra åt helvete typ och sa att det inte fungerade för nån. Men jag försökte vara trevlig och sa att det kanske funkade för han, för det vet man ju aldrig. Sen då han står framför mig så stannar han som upp, tittar på mig och säger: Men GUD så SÖT du är! Och jag blir ju själkvlart glad av en komplimang och säger artigt tack. Men sen, då börjar han: Vilka bröst! Vad stora och fina dom är!!! Och jag helt panikslagen, visste ju inte vad jag skulle göra eller säga så jag ba: Jojo jaja mmm.. Och han forstastte: Jätte fina, jaa men det har du säkert hört Ofta? Och jag fortafarande jaaa mmmm visst jooo och sen så säger han: Dom ska du leva på länge!

Alltså va? Kan inte folk bete sig? Fy fan så obehagligt det var!!! Jag tycker fortfarande att det är de... Hujjjjj jag började nästan gråta... Alltså vad ska man göra i en sån situation? Vad hade ni gjort? Jag blev helt paralyserad och undrade om jag skulle kalla på vakten..


Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

fy fan!!! Hemskt, verkligen hemskt!

2010-06-22 @ 03:17:40
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0