Sängen

Det har varit en fin kväll, men eftersom jag har en vana att aldrig ha betteri på telefonen då vi är ute så slutade det med att jag lyckades ta mig hem, eller ja jag han ringa min mor innan telefon helvetet dog.

Sen har jag en vana att bli "bort tappad", men nu skulle jag faktist leta en vi hade tappat bort och tappade bort alla andra. So, well well...

Och så fort jag kom hem ringde Ramona, medans jag pratade med henne så ringde fler olika numren till mig, vilka? Till och med numren från Piteå? Alltså va? Aja, sen hörde jag av mig till Sara, som jag egentligen skulle sova hos, och hon var lite smått missnöjd.

Men det har varit trevligt iallfall, och lika bra att vara hemma, jobbar ju i morgon så. Så efter jobbet blir det att ta igen ikvälln, óch jag hoppas det blir en awesome kväll i morgon! Känner att jag är så hatisk just nu mot allting så jag behöver ha SNUSKIGT roligt! Och det hoppas jag att jag kommer ha i morgon, det tror jag :)

Och jag var faktist den som var nyktrast, eller ja, skötsam, jag visste mitt mål! Hämta pengar - åka karuseller! Men eftersom allting tog så lång tid så blev det som det blev, en, men det kommer imorgon ;d

Aja, jag lovade faktist Ramona att jag skulle sova, så det är bäst de ;) med tanke på att jag inte sovit nå inatt... Aja, nu ska jag ta mitt hörrburr (hår) och sova ;d hörs i morgon(idag)! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0