Och Gömorrn


Hoppas alla har sovit gott, för det har då fan inte jag, har sovit två timmar på morgonkvisten... Skit kul, jag jobbar extra idag, jag menar på min lediga dag och tack vare 6personer i det här huset har jag inte kunnat sova nå.

Då börjar det med att jag ska sova uppe (i en obekväm soffa) för att jag skulle sova bättre där! Enligt min mor och far, jag är van att bara lyssna på en tv då jag sover. Min far snarkar och han snarkar rejält! Så då har det hållt mig vaken.

Sen Så är soffan jättesmal och jag brukar bre ut mig, jag har faktsit en dubbelsäng så varför skulle jag inte? Och jag kunde bara ligga på sida eller rygg (och mage då) men jag kunde inte böja min kropp som jag brukar och ha benen som jag brukar, så jag kunde inte sova pga att jag inte hittade ett skönt läge.

Sen när jag höll på att somna vaknade min mor och far, och dom skulle vara så tysta sa dom, men ne... Så jag blev då om inte mer vaken då.

Sen for dom, så vaknade vårat främmande från södra sverige, som är anledningen till att jag sover på soffan, och min mor och far tyckte att det var bättre att jag skulle sova upp för att jag inte skulle bli lika störd, men pucko, det är ingen dörr mellan över och undre våningen, dha!? Så jag hörde allting dom sa och när dom klirrade med talrikarna osv. Det höll mig självklart vaken.

Och sen så kommer det upp en som ska duscha, så jag förstår inte... Varför kunde jag inte fått sova på soffan som jag vet att jag kan sova i? Så jävla irriterad just nu och jag börjar jobba klockan tre, till nio... Alltså jaa... Jag kommer ju då inte att orka.

Tack alla i huset! Tack så jävla mycket... Idioter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0