Känner att...

det här med att vara arbetslös är inte riktigt min grej!
Jag tycker inte om det de minsta!
Försöker ragga jobb där jag har jobbat men just nu har dom inget jobb till mig.
Över 120 anställd, vad skulle jag tro?
Men det löser sig nog.
Eller?

Inskriven på AF!
Vad hjälper de?
Får ju ingen hjälp dom tre första månaderna!?
Jävla vänstern och jävla Reinfelt (eller apans namn nu stavas)

Hittat en utbildning i ö-tårne.
Som gör att jag kan jobba i Norge under vintern.
Men utbildningen är 15veckor så skulle vara fint att söka nu!?
Men...
Då måste man ju vänta tre månader innan man ens får söka.
Jävla AF och Jävla Politik!

Hade varit sweet att jobba i Norge under vintern!
Jag vill ju de!
Dom söker folk till Norge!?
Men jag måste vänta först tre månader!
För att sen se om jag kommer med på utbildningen som är i 15 veckor.
Kommer jag med så måste jag vänta 15veckor innan jag då ens kan söka jobben i Norge!?
Det finns INGEN LOGIK!

Och jag hatar att det jag måste göra är...
Att vänta...
Jag hatar de...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0