Kan berätta lite kortfattat vad som har hänt på senaset

Kom hem från Jokkmokk idag, varit där sen i torsdag, for dit med min far och sen kom min bror! Gusse fick jaga en skogsmus och blev hyper och äckligt glad :)
Sen kom min mor och min bror for, och sen på lördagen for min far och jag och min mor for på sjukan!
Jag har varit sjuk sen i onsdags och sovit på soffan, vaknat av att jag andas, ansikte har svällt och min högra rygghalva var sväld osv.
Alla trodde jag hade lunginflamation, och läkaren trodde de eller astma, hahah, jag tyckte ju det var waist att fara dit, vilket det var.. Vad fick vi veta? Jo jag har 38,3 i feber? Woooooow! Ja min lungkapasitet var jätte bra och mina lungor var lät jätte bra, men han förstod att min mor ville fara in med mig. Men eftersom att det aldrig är fel på mig, även fast det låter som att jag håller på att kvävas då jag sover och inte orkar göra någonting så har jag bara lite höga värden och 38,3 i feber? Well what eva!
Sen myste jag och min mor och såg på film och sen så for vi hem idag! Far tillbaka på torsdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0