yo mannen


Gheey tjej hej!

Men iallfall, vad har jag gjort dom senaste dagarna förutom att bara vara awesome? Tjiiia jag har ju... Nä väntar nu! Det kan jag faktist inte berätta ju... Sen, ähää jag berättar om igår helt enkelt!
Där kring 17.00 drog jag, Frida och Nicola till Haparanda, drog middag på Ikea och jag fick mig na påslakan och ett ljuuus, mwihihih. Sen drog vi över till Finland så Nicola har då varit utomlands. Haha :) och efter det for vi till Nikala och hämtade två underbart söta kissebäbisar, Smauri och Ninja. Dock inte mina, men jag vill äta upp dom iallfall! Och nu känns min tiger enormt stor. hahaha aja tjarrå nu är min morotskaka klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0