TAAAAGG!!!!

ohoo sitter och planerar på vad jag ska ha för kläder, jag tror jag har allting under kontroll ;d INKLUSIVE SMINKET. BOOOJA!!! kommer vara sjuuuukt söt (eller) kanske kommer skära sig lite med håret? Då det ska färgas (ovanligt?) innan alla kommer. Heheh. men... vet nån vart man kan köpa gröna leggins typ?

Men iallfall, måste ju planera käket å så till alla outsiders, eftersom vi ska ha lite mys och käk innan annat folk kommer från das town lixom. Mina älsklingar, så jag saknar er ♥ !

Sitter och fixar lite lejda låtar dock, heheh, shots? aldrig hört den förut med den ska då spelas bara för att det är jag som bestämmer ;) Nu tycker jag även att mina hombres är lite dåliga (förutom matilda) (ja lisse, jag har inte fått av dig så du RÄKNAS) för snart is it TOOOOO LAAAAAATE! hehheheh

Shit vad jag dampar just nu.... -.-

TJARRÅ PÅ ETT TAG!

(btw, jag såg just en blixt :((( i falköping... INTE OKEJ)


Uppdate!
Vi står även stilla i falköping för det är någonting med spåret. yeey SJ, ME LOVE U!

Uppdate!!
Vi rör oss till nästa central då problemet ligger efter den. Yeeeeeey!!! så där kommer vi stå tills dom vet vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Lisse

haha just ja, låtarna ja :p öhm.. är seriöst för trött för att tänka just nu, men om jag har tid så kan jag fixa imorron annars får jag klara mig utan :p för nu ska jag sova God natt :D

2011-05-11 @ 19:29:21
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0