Offf

Jag känner hur fläsket i röven försvinner efter min promenad, hihi :)

Jag har ju världens sämsta kondis! Alltså, JK, nästan satt jag blir kräkfärdig av att tänka på de! Men iallfall så ska jag nu jobba på de och få upp den så jag kan börja med hinderbanan hemma, det kommer att trimma kroppen må jag lova! Men iallfall så när jag nu var ute och gick så gjorde jag så här: gick - power walk - jogga - gick - power walk - jogga osv. Gick JÄTTE bra faktist :) Och det tog på röva ;) AWESOME!

Nu blir det till att göra lite rumpövningar då :)

Btw ska jag börja med veckan utmaning igen ( blev ju så länge sist (; ) nästa vecka.

Btw, ni vet ju skorna Easyton-skorna? Dom är ju till att gå ut och gå. Meeen som jag och Matilda pratade om så vill vi ju ha rumpskorna, men vi vill ju ha löparskor. MEN KOLLA PÅ DET HÄR! Det finns ju Runtone-skor som då är löparskor alltså löpar-rump-skor med samma effekt!!! DOM SKA JAG SKAFFA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, åååh, kalas bra ju :D

2011-05-17 @ 17:45:33
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0