Kalaskul?

Jomen visst? Är det Jelloshots jag pratar om? Who know? Väntar att se ;)

Har haft fullt upp hela dagen och sen på kvällen har jag varit med världens bästa bror :)

Hade tänkt sova lite nu, ska ju hämta upp fröken Matilda där vid tio.

Jag har ju sett framemot denna lördag, men det kommer antagligen bli långtifrån vad jag tänkt. Kul?

Känner mig faktist lite besviken (och nej. jag lovar, du som tar åt dig, det är absolut inte du)

Aja, jag får helt enkelt fortsätta göra det jag är bra på:
Göra det bästa av situationen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte också så. Men tro mig. Det vill du inte.

2011-05-14 @ 02:06:45
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0