Iii pirr i magen ^^,

Hahaha åhåå jag känner mig som en tönt :D hahahaha omg! Shit alltså :D Ihihimihihihi

Men som jag sa till Jennifer: Måste bara gå ner nåra kilon först ;)

Så nu blir det att fara ut och springa (så mycket som jag orkar) imorgon, känner att det har tagit fint de jag gjorde idag och jag klagar inte! Känns ganska skönt och det känns som att jag har åstakommit mer än då jag bara varit ute och gått :) stolt chey! Sen blir det att göra situps med intervaller då ;) JIPPIE :) Jag längtar? Hahah vad händer här egentligen? Åhåå gud

Jag sitter som bara att le :) Jag blir som glad när mina vänner ger mig en liten gnutta av hopp :) (när det gäller någonting som detta som är helt omöjligt för mig, hahha)

Aja, nu ska jag prata med min älskling i USA! Bajs vad jag saknar mitt sockerhjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0