Hihiih

På en strax en stund blir det att fara och köpa färdkost (hehe) och sen fara till Centralen och vänta på das tåg. men innan de så ska ska jag fixa till min sovplats och diska lite (visst är jag underbar?)

På tåget har jag lite saker att göra, det känns bra :) Äta maaackor, se family guy och despret. Awesome! Fast det är ju inte allt, måste skriva mina köpslistor och klura på vad jag ska baka. Shit, känns lite konstigt att ha kalas på lördag hemma då jag är i Göteborg just nu. haha. Men jag har iallfall skickat ut två massutskick så :) Det blir nog bra :) heheheh

men nuu, ska jag ta och käka lite mer gooodis ;)


Kommentarer
Postat av: Lisse

min telefon dog, så du inte tänker att jag dissade dig ;)

2011-05-11 @ 15:46:47
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0