Gravid och bröst?!

Humm, eftersom alla ploppar ut bäbisar här och var stup i kvarten så har jag mer än en kompis som är på tjocken (töntar). Men iallfall, så jag kollade en blogg som en jag känner har, självklart en "följ min graviditetsblogg" med massa bilder på bäbismagen (jag har ingenting emot bäbismagar, jag tycker dom är hel mysiga), men då la jag märke till. HON HAR JU INGA BRÖST! Alltså vaddå?! Börjar brösten att växa då barent ploppat ut eller?! Men eftersom man blir lite tjockare överallt då man är på tjocken borde ju även brösten växa? Om inte annat, duuude... Skaffa sillisar! Det var alltså en pinne med en boll. JÄTTE FULT!

Helt useless inlägg, I know! Men what to do? Jag har inget liv!

Kommentarer
Postat av: Matizzle

Hahahah, men vem tror du gör en höna av ett litet litet dun? Han börjar på T och rimmar på Rahim.

2011-05-25 @ 09:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0