Goood morgon

I dag är dagen jag ska fara hem, hade nog kunnat stanna i det tropiska Göteborg 4-eva lixom! Men, plikten kallar hemma i Norrland! Dom kan det ju inte ha hur lungt och skönt hur länge som helst, måste hem och röra om i grytan lixom ;) hahha! Eller hur var det nu?

Men iallfall, som sagt. Idag far jag hem, tåget går 17.00 och jag är fett otaggad! Ska dock sno despret av Carro (hittade ju mitt usb när jag iprincip var i Göteborg, yey för mig!) Men det innebär att jag har några timmar borta iallfall.

Så, efter jag har tagit mig en p-nap blir det att packa lite och sen ska vi fara och köpa mackor, amnomnomnom. Funderar nästan på 3? Blir ju 90kronor och dom är FETT GODA!!! (med dricka)



Åhåå, kommer sakna dom också :( usch ne fy för Carro som gjorde satt jag kom hit! Inte okej! Alltså, orka Stockholm lixom? Usch nej FY! Det ska vara Göteborg :) hihi

Aja, nu blir det att glo lite Family Guy och ta sig en p-nap (alltså sova några timmar till, hehe)

Jaja, hörs sen! Puss&Kram 

Kommentarer
Postat av: Lisse

äntligen håller du med mig ;)

2011-05-11 @ 08:06:04
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/
Postat av: Lisse

nu är jag nöjd hihihi :D

2011-05-11 @ 12:36:15
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0