God morgon, men den kanske inte var så god?

Ja, tänkte bara meddela om hur det går för mig! Vi är 5 timmar sena (vilket innebär att jag just nu får både ner och upp resan gratis, hur awesome är inte de?). Men jag är gode less, nu vill  jag hem! Hem hem hem hem hem hem hem hem hem hem hem hem hem!

Jag kan nog påstå att jag har vaknat på bättre sätt! Men gud. Åhå hjärtat. Jag kan inte ens tänka mig vad du går igen. Tänk om det var min bror? Gud jag skulle inte klara av de! Just nu sitter jag på tåget och käpar för att inte gråta då jag tänker på hur du och din familj har de, jag som har blivit så sentimental nu på sistone. Hjärtat, jag hoppas att du vet att jag finns här när du än behöver de!

Så därför säger jag god morgon, men den kanske inte var så god iallfall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0